رزتمپ

مهینی: اگر مشکل تیم بانوان کادر است آن را تغییر دهند/استان‌ها در تیم‌ه

مهینی: اگر مشکل تیم بانوان کادر است آن را تغییر دهند/استان‌ها در تیم‌ه
اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 321
کل نظرات : 29

بازديد امروز : 27 نفر
بارديد ديروز : 181 نفر
بازديد هفته : 998 نفر
بازديد ماه : 998 نفر
بازديد سال : 19,524 نفر
بازديد کلي : 195,887 نفر

افراد آنلاين : 19
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نظرسنجي
ایا از اطلاعات سایت راضی هستید؟
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ
آخرين ارسال هاي انجمن
عنوان پاسخ بازديد توسط
سلام نظرتون در مورد داوری جام جهانی 2014 چیه ؟ 1 473 ali0
مهینی: اگر مشکل تیم بانوان کادر است آن را تغییر دهند/استان‌ها در تیم‌های پایه فعال نیستند

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال می‌گوید اگر مشکل نتیجه نگرفتن تیم‌ها مربیان هستند، آنها را تغییر دهند در غیر این صورت ابزار لازم را در اختیار مربیان بگذارند.

خبرگزاری فارس: مهینی: اگر مشکل تیم بانوان کادر است آن را تغییر دهند/استان‌ها در تیم‌های پایه فعال نیستند

 

 

 

  

     

شادی مهینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایط ملی‌پوشان زیر 16 سال گفت: نهمین اردوی ما از پنجم تا 12 شهریور در تهران با حضور 26 بازیکن پیگیری می‌شود. پیش از این چند اردو در اصفهان داشتیم و بازی‌های تدارکاتی هم انجام دادیم. البته تیم آینده‌سازان تمایلی برای بازی دوستانه با ما نداشت و ما با یک تیمی که امسال وارد لیگ شده دیدار دوستانه داشتیم. چند بازیکن مصدوم هم در تیم بودند که خوشبختانه با رفع مشکل در این اردو حضور خواهند داشت.

وی درباره دیدارهای تدارکاتی با کشورهای خارجی عنوان کرد: فدراسیون با کشورهایی که می‌شناختیم نامه‌نگاری کرده است اما نه آنها آمده‌اند و نه از ما خواستند که به کشورشان برویم. در حال حاضر پیگیر بلاروس هستیم که امیدواریم در همین یکی دو هفته آینده جواب بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال دختران زیر 16 سال با اشاره به اینکه جایگاهی که نوجوانان و جوانان دختر در ایران دارند حتی در بخش پسران نداریم اظهار داشت: اولین سالی است که این دو رده به جایگاه خوب رسیدند و جزو 8 تیم برتر هستند. قبلا دغدغه ما شکست هند و بنگلادش بود اما الان رویارویی با کره و ژاپن یکی از اهداف ماست.

مهینی افزود: در دو سه سال پیش در مسابقات آسیا در زیرگروه‌ها حذف می‌شدیم اما ظرف مدت 5 سال پیشرفت در تیم‌های پایه حاصل شده که در حال حاضر جزو 8 تیم برتر هستیم و این یک افتخار است. البته این را باید بگویم قدمت تیم‌های پایه در کشورهای شرق آسیا خیلی بیشتر از ماست.

وی در ادامه درباره نتایج ملی‌پوشان زیر 19 سال گفت: کمیته فنی باید بعد از بازگشتن این مربی تبادل اطلاعات داشته باشد، البته منظورم مواخذه سرمربی نیست. انتظار رفتن به المپیک از تیم خانم‌ها وجود دارد. باید برنامه‌ریزی‌ها به این صورت باشد که کادر فنی فکرش بالا آمدن از گروه نباشد بلکه برای رویارویی با تیم‌های شرق آسیا تمرکز کند و این در صورتی امکانپذیر است که زیرساخت‌ها درست شود اما استان‌های ما تیم‌های پایه ندارند در حالی که در بخش پسران کشور به 9 منطقه تقسیم شده و استعدادیابی‌ها انجام می‌شود. کمیته فنی باید استان‌ها را ملزم کند که تیم‌های پایه داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال دختران در ادامه با اشاره به اینکه من در جایگاهی نیستم که امیرشقاقی را نقد کنم تصریح کرد: او زحمت کشیده و تیمش را بالا برده است. من در رده سنی زیر 19 سال هم بودم که با یک اشتباه با تایلند مساوی کردیم اما الان تیم ایران پیشرفت کرده است حالا کمیته فنی باید ببیند مشکل کجاست. اگر کادر است آنها را تغییر دهد اگر نه دست مربی ابزار بدهند.

مهینی به لزوم برگزاری بازی‌های تدارکاتی قبل از مسابقات اصلی اشاره کرد و اظهار داشت: بازیکنان من نیاز به شوک قبل از بازی دارند. همانطور که سال گذشته مقابل ازبکستان در سه دیدار تدارکاتی باختیم و بعد از آن در مسابقات آسیایی در بنگلادش همه مسابقات را پیروز شدیم الان هم به چنین فشاری نیاز داریم چراکه این بازی‌ها باعث می‌شود هم ترکیب تیم مشخص شود و هم اینکه ببینیم نقاط ضعف و قوتمان کجاست.

درباره : اخبار تیم های ملی ,
امتياز : نتيجه : 1 امتياز توسط 1 نفر مجموع امتياز : 1

بازديد : 171
[ چهارشنبه 04 شهریور 1394 ] [ 9:21 ] [ ع . مؤمن ]
مطالب مرتبط
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

موضوعات
اصول و آموزش فوتسال و فوتبال
تغذیه
بدنسازی
مصاحبه
رزومه تیم های فوتسال بانوان
داوری فوتسال
تکنیک های فوتسال
تجربیات یک بازیکن
عکس هفته
دشت نوشته ها
اخبار تیم های ملی
اخبار لیگ بانوان
اخبار باشگاه ها
آسیب های رایج در فوتبال و فوتسال
سخن بزرگان
عکس ها
پزشکی ورزشی
فروشگاه انواع سریال
اطلاعیه ها
جست و جو

درباره مدرسه فوتبال کاسپین

مدرسه فوتبال کاسپین امسال(1393) با تعداد 30 نفر از علاقه مندان به فوتبال بانوان با مدیریت سرکار خانم سودمندبه ثبت رسید.