رزتمپ

نگاهی به سه نامزد جایزه توپ طلای ۲۰۱۳ فوتبال زنان جهان

نگاهی به سه نامزد جایزه توپ طلای ۲۰۱۳ فوتبال زنان جهان
اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 321
کل نظرات : 29

بازديد امروز : 147 نفر
بارديد ديروز : 181 نفر
بازديد هفته : 1,118 نفر
بازديد ماه : 1,118 نفر
بازديد سال : 19,644 نفر
بازديد کلي : 196,007 نفر

افراد آنلاين : 32
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نظرسنجي
ایا از اطلاعات سایت راضی هستید؟
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ
آخرين ارسال هاي انجمن
عنوان پاسخ بازديد توسط
سلام نظرتون در مورد داوری جام جهانی 2014 چیه ؟ 1 473 ali0

1

فیفا همزمان با فوتبال مردان، سه نامزد نهایی دریافت جایزه توپ طلای سال ۲۰۱۳ فوتبال زنان را نیز معرفی کرد.

یک دروازه بان ۳۵ ساله، یک مهاجم ۳۳ ساله و یک ستاره باتکنیک ۲۷ ساله ترکیب سه گانه نامزدهای توپ طلای امسال را تشکیل می‌دهند.

در حالی که اغلب کارشناسان کریستیانو رونالدو را بخت اصلی دریافت جایزه توپ طلای فوتبال مردان می‌دانند و عده کمتری هم بر روی فرانک ریبری حساب کرده‌اند، به نظر می‌رسد که امسال رقابت برای تصاحب توپ طلا در فوتبال زنان به مراتب نزدیک‌تر و غیرقابل پیش‌بینی تر از فوتبال مردان باشد.

نادینه آنگرر سنگربان ۳۵ ساله تیم ملی فوتبال زنان آلمان، ابی ومباخ مهاجم گلزن تیم ملی فوتبال زنان امریکا و باشگاه وسترن نیویورک فلش و مارتا اعجوبه تیم ملی فوتبال برزیل سه نامزد نهایی دریافت جایزه توپ طلای سال ۲۰۱۳ هستند.

در این بخش و با توجه به نزدیکی مراسم اهدای جایزه توپ طلا، بی مناسبت ندیدیم نگاهی به سوابق و افتخارات این سه بازیکن بزرگ فوتبال زنان جهان بیندازیم:

 

۱-  نادینه آنگرر (آلمان)

1

نادینه آنگرر سنگربان ۳۵ ساله تیم ملی فوتبال زنان آلمان و باشگاه بریزبان رور استرالیا، با کوله‌باری از افتخارات برای تصاحب جایزه توپ طلای امسال دورخیز کرده است.

کاپیتان ژرمن‌ها با ۱۲۷ بازی ملی تقریباً به تمام افتخارات باشگاهی و ملی دست یافته است و حالا امیدوار است جایزه توپ طلا را هم به کلکسیون افتخارات بی‌شمار خود بیفزاید.

نادینه آنگرر در درون دروازه تیم ملی فوتبال زنان آلمان ۵ بار قهرمان اروپا (۱۹۹۷، ۲۰۰۱، ۲۰۰۵، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۳)، ۲ بار قهرمان جام جهانی (۲۰۰۳ و ۲۰۰۷) و ۳ بار هم برنده مدال برنز المپیک (۲۰۰۰، ۲۰۰۴ و ۲۰۰۸) شده است.

اوج کار آنگرر در جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۰۷ چین بود. جایی که او بدون خوردن حتی یک گل جام جهانی را بالای سر برد و در دیدار فینال ضربه پنالتی مارتا ستاره برزیلی‌ها را مهار کرد تا تیمش ۲ بر صفر برزیل را شکست دهد. نادینه آنگرر در این جام ۵۴۰ دقیقه دروازه‌اش را بسته نگه داشت تا تنها دروازه بان تاریخ فوتبال لقب بگیرد که توانسته در طول تورنمنت معتبری چون جام جهانی دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

آنگرر امسال هم با تیم ملی فوتبال زنان آلمان برای پنجمین بار قهرمان اروپا شد. وی در این مسابقات هم رکورد جالب توجهی از خود بر جای گذاشت و تنها یک بار دروازه‌اش در دیدار مقابل تیم فوتبال زنان نروژ باز شد. همچنین دو پنالتی را در این تورنمنت مهار کرد تا به عنوان بهترین دروازه بان پنالتی‌گیر حال حاضر فوتبال جهان نیز شناخته شود.

نادینه آنگرر امسال به عنوان بهترین بازیکن فوتبال زنان اروپا انتخاب شد. حال باید دید آیا توپ طلای فوتبال جهان را هم تصاحب خواهد کرد یا خیر؟

 

 

2-  مارتا (برزیل)

 

1

مارتا ویرا داسیلوا ملقب به مارتا ستاره بی‌بدیل فوتبال زنان برزیل امسال برای دریافت ششمین جایزه توپ طلای دوران فوتبال خود دورخیز کرده است.

وی پیش از این ۵ بار در سال‌های ۲۰۰۶، ۲۰۰۷، ۲۰۰۸، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ جایزه توپ طلای فوتبال جهان را ربوده است و امیدوار است تا امسال برای ششمین بار این جایزه را تصاحب نماید.

مارتا که در حال حاضر در تیم باشگاهی تیرسو اف.اف سوئد بازی می‌کند ۲ بار با تیم ملی فوتبال زنان برزیل به مقام قهرمانی پان آمریکن (۲۰۰۳ و ۲۰۰۷) و ۲ بار هم به قهرمانی جام ملت‌های امریکای جنوبی (۲۰۰۳ و ۲۰۱۰) رسید و در المپیک ۲۰۰۸ با برزیل به فینال رفت و نایب قهرمان شد.

مارتا در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۰۷ با زدن ۷ گل عنوان خانم گل جام را از آن خود کرد و برنده جایزه کفش طلایی شد. وی در سال ۲۰۱۱ هم با برزیل راهی جام جهانی شد، اما در مرحله یک‌چهارم نهایی با شکست در ضربات پنالتی مقابل تیم امریکا از صعود به جمع چهار تیم نهایی جام باز ماند. هرچند مارتا در این بازی ۲ گل زد و در کل جام با زدن ۴ گل عملکرد خوبی داشت.

امسال هم مارتا با بازی‌های خوب خود برای تیم ملی فوتبال برزیل و تیم باشگاهی‌اش تیرسو اف.اف همچنان جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال زنان جهان حفظ کرده و چشم به ششمین توپ طلای دوران ورزشی خود دارد.

 

3-  ابی ومباخ (امریکا)

1

ابی ومباخ مهاجم ۳۳ ساله تیم ملی فوتبال زنان امریکا هم سال بسیار موفقی را سپری کرد و بی‌جهت نبود که به عنوان یکی از سه بازیکن برتر فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ نامزد دریافت جایزه توپ طلا شود.

مهاجم باشگاه نیویورک وسترن فلش سال ۲۰۱۲ هم به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان جایزه توپ طلا را از آن خود کرد و امسال امیدوار است تا برای دومین بار پیاپی برنده این جایزه شود.

ابی ومباخ با تیم ملی فوتبال زنان امریکا در ۳ دوره جام جهانی (۲۰۰۳، ۲۰۰۷ و ۲۰۱۱) و ۲ دوره المپیک (۲۰۰۸ و ۲۰۱۲) حضور یافته و رکورد درخشان ۲۲ گل در ۲۹ بازی را به ثبت رسانده است.

ومباخ با تیم فوتبال زنان امریکا به قهرمانی المپیک ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ دست یافت و به یک نایب قهرمانی (۲۰۱۱) و دو مقام سوم در جام جهانی فوتبال زنان (۲۰۰۳ و ۲۰۰۷) نایل آمد.

ابی ومباخ امسال با تیم باشگاهی‌اش نیویورک وسترن فلش به مقام قهرمانی رقابت‌های NWSL دست یافت. وی در حال حاضر با زدن ۱۵۸ گل بهترین گلزن تمام ادوار فوتبال زنان جهان است.

 

 

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 311
[ پنجشنبه 26 دی 1392 ] [ 20:22 ] [ ع . مؤمن ]
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

موضوعات
اصول و آموزش فوتسال و فوتبال
تغذیه
بدنسازی
مصاحبه
رزومه تیم های فوتسال بانوان
داوری فوتسال
تکنیک های فوتسال
تجربیات یک بازیکن
عکس هفته
دشت نوشته ها
اخبار تیم های ملی
اخبار لیگ بانوان
اخبار باشگاه ها
آسیب های رایج در فوتبال و فوتسال
سخن بزرگان
عکس ها
پزشکی ورزشی
فروشگاه انواع سریال
اطلاعیه ها
جست و جو

درباره مدرسه فوتبال کاسپین

مدرسه فوتبال کاسپین امسال(1393) با تعداد 30 نفر از علاقه مندان به فوتبال بانوان با مدیریت سرکار خانم سودمندبه ثبت رسید.